استراتژی خرید شیبا (هولد)

قبل ریزش های سنگین بازار
ناحیه مقاومت شیبا 22بود
به محض اینکه وارد کانال 22 شد
10ملیون خریدم
اومد روی 19 دوباره 10 ملیون خریدم
اومد روی 15 دوباره 10 ملیون خریدم
بازهم ادامه داشت
اومد روی 9, بازم10 ملیون خریدم..

خاستم بگم
هروقت هربازاری
همه فروشندن
تو خریدار باش

تا یک صفر کم نکنه
ازش خارج نمیشم

تمام

تو که اینقد لا تحلیلگری و ادعا میکنی بلدی صبر میکردی همشو روی ۱۰ میخریدی. پس شک نکن تو هم چیزی حالیت نیست فقط دوست داری با خرید شت کوین پولدار بشی برای همین همه جا تبلیغشو میکنی ولی یه لطف کن بقیه رو توی چاهی که خودت افتادی توش ننداز

تو احمقی. کی پول داره هی بخره