سلام به همه دوستان ، اینقدر نگین تا ۲ سال دیگه میره بالا ، اصلا به دید سرمایه گذاری نگاه نکنید ، تو کشوری زندگی میکنیم که تورم خیلی بالایی داره ، اگه پولتون یک ماه تو ارز دیجیتال بمونه و قیمتشم نریزه بازم ضرر کردیم ، اگر ۲ سال ۱۰۰ درصد رشد کنه بازم ضرر کردین ، چرا متوجه نیستین ، پولتون داره هر روز بی ارزش میشه بعد اون موقع نشستین میگین بازار بالا و پایین داره یه روز سود میکنی یه روز ضرر ، دوستان زمانی میتونی اینارو بگین که تورم تو کشور نباشه ، اینقدر تشویق نکنید اتریم مثل طلاست ، خوب دیوونه نیستیم که بریم مثل طلارو بخریم خوده طلارومیخریم ، در کل همه هواسشونو جمع کنن اگه به امید اینکه ارزها میخاد بره بالا وارد نشید چون اولا بالای ۴۰۰۰ تا ارز اومده ، اون موقع که شارپی بالا میرفت تعدادشون خیلی خیلی کم بود و دومنش الان شرایط جهانی به شدت سیاسی شده ،،،، پس کمی دقت کنید و وارد بازار نشین ،
از ما گفتن …
دوست عزیز تورم توی کشور ما روی ارز دیجیتال تاثیری نداره در ضمن قیمت ارزها به دلاره نه ریال که بخوایم بگیم ریال هر روز بی ارزش میشه ارزدیجیتال هم بی ارزش میشه.
هرکسی وارد بازارارز میشه قطعا ضرره مواظب باشید سرمایتون از بین نره همش کلاهبرداریه
تورم روی چه قسمتی از ارز دیجیتال تاثیر داره ؟؟؟ با ذکر مثال و رسم شکل توضیح دهید ۵ نمره
داداچ داری اچتباه میزنی![]()
همه ارزهی دیجیتال به دلاره
خود طلا هم به دلاره
شما یه زحمتی بکش دیگه به خودت فشار نیار از این توجیحات بیاری![]()
![]()
این مستاق یک تشویش اذهان عمومی هست. برادر من . یک ذره سواد بد چیزی نیست . آخه تورم ؟؟ تو داری دلار جابجا می کنی چه ربطی به ریال داره . برعکس گفتی ..خودمونیم…
دوست عزیز تو به همون دلار حساب کن ، کسی که ۸ ماه پیش اتریم رو ۴۰۰۰ دلار خریده ، الان قیمتش ۱۸۰۰ دلار ارزش پولش به دلار حفظ شده یا اینکه ۱۸۰۰ دلار الان باشه و ۶ ماه دیگه هم ۱۸۰۰ دلار باشه ، فکر کردی ارزش پولتو به دلار نگه داشتی ، در حالیه فقط کاغذa4 از ۸ ماه پیش تا الان ۱۰۰ درصد رشد داشته در حالیکه دلار ۵۰۰۰ تومان یعنی حدود ۲۰ درصد رشد فارغ از اینکه خود اتریم هم از ۴۰۰۰ دلار به ۱۸۰۰ دلار ریزش داشته ، کجای این سوده ، الان خوده بازاریا هم دلار نمیخرن فقط جنس میخرن چون دلار دستوریه ولی اجناس خیر
خخخخ
داداش شما فکر میکنی ارزش پولتو به دلار سیو میکنی ، من ۱ سال پیش ۲۰۰ میلیون اتریم خریدم الان چنده حالا ۲۰۶ اگه یک سال پیش میخریدم ، چند بود
شما احتمالا ارزش سرمایه ارز دیجیتال با ریال حساب کردی
با پوند یا دلار یا هر چیز دیگه ، آخرش میخای تبدیل کنی ریال بگیری شکمتو سیر کنی
پارسال ۲۰۰ میلیون تومن داشتم الان ۸۰ میلیون شده دیگه خودت میدونی
خیلی مطمینی برو کل زندگیتو بفروش اتریوم بخر ، انشالله که من اشتباه میکنم و شما بیایی بکی چرت گفتم
خب مشکل همینجاست ، کاری به دلارش نداشته باش ، من ۲۰۰ میلیون پارسال اتریوم خریدم الان ۸۰ میلیون اگه همونو میرفتم ۲۰۶ میخریدم میشد ۳۰۰ میلیون ، حالا تو هی بگو به دلار ارزشش حفظ میشه ، اگه همونطوری که به دلار میره بالا به دلار هم میریزه … خودتون میدونید
یذره سواد رو خوب اومدی!!!
مصداق.
بیسواد ارز دیجیتال به دلاره تورم مال ریال هست میتونی. تتر کنی نقد باشی دلارم هر روز داره میره بالاتر
من بیسوادم الان چنده اتریوم…
چرا مقاومت میکنی برای فهمیدن
چرا متوجه نیستی فارغ از اینکه وقتی ریزش هست به دلار میریزه و تورم ما از گرون شدن دلار خیلی بیشتره …