دوستان درود.يه سوال فني؟اگر خدا بخاد هممون سود ميليارد كرديم چجوري ميتونيم برداشت كنيم؟
من از پارسال برج ٥ با شيبا هستم با ٣٥٠ ميليون واحد و قصد فروش ندارم تا زمستان ١٤٠٢.تا سقف ٨٨ كه رفت نفروختم.
آخه رفيقم گفت كه يه بنده خدايي ٣/٤ ميليارد سود كرده بود و برداشت زده بود و فرداش ٥ صبح پليس آگاهي تو خونشون بازداشتش كرده بود همين شده يه فكر بزرگ واسه من.
كسي از دوستان راه چاره اي،راهنمايي اطلاعي داره كه چجوري سودمون برداشت كنيم كه گير نيوفتيم؟
آخه يه فكر بزرگي شده واسه من كه اين همه صبر كنيم بعداً نتونيم سودمون برداشت كنيم.
ممنون ميشم از راهنماييتون دوستان![]()
![]()
![]()
اولاپولی که مبداومقصدش معلوم باشه هیچکس گیرنمیده فقط مالیات دارهبر دومایکجابرداشت نکن روزی دویست ملیون بریزبحسابت هیچفلانی مشکلی نداره سوماحالابذاربشه بعدفکربرداشتش بکن ایشالله که بشه
روزی 200 میلیون بیشتر نمیتونی انتقال بدی به کارت بانکی، مگه اینکه گردش مالی بالای یه میلیارد باشه، تازه 200 میلیونشم ریسکه الان که قانون پولشویی اومده خیلی به گردش مالی افراد حساس شدن
عزیز بزار اول میلیاردر بشی بعد… دوم اینکه وقتی میلیاردر شدی فوقش میگیرنت بعد میفهمن پولشویی نکردی … نهایت مالیات میدی… سوم اینکه به اسونترین راه شما میتونی توی صرافی ها پول جابجا کنی به حساب اشنا و برداشت بزنید
رفیقت یه ادمه حسوده که باید پَرشو بکشی![]()
۵ صبح؟![]()
![]()
![]()
نترس من خودم پارسال ۱۰میلیارد برداشت زدم چیزی نشد.
۳ میلیاردم پوله اخه که بخان بگیرنت.
بعدشم رمز ازر توی ایران غیر قانونی نیس.
ادمین تایید![]()
شما یه ارزی رو خریده باشی و قیمتش بره بالا بفروشی کاملا قانونیه و هیچ مشکلی نداره عین اینکه طلا خریده باشی، ولی اگه اون ارز استخراج شده باشه و اینو تشخیص بدن یه کم قضیه فرق میکنه
اگه ارز تو کیف پول بود منتقل میکنی به یه صرافی ایرانی و میفروشی ریالش میره تو کیف پول اگه خواستی میتونی منتقل کنی به حساب بانمی که معرفی کردی اطلاعات حساب و شبا و نام بانک و ..رو میدی بعد مبلغ رو میزنی صرافی به حسابت واریز میکنه تا مبلغ 200 میلیون بدون هیچ مشکلی واریز میشه بالاتر از این مبلغ باید مستندات بدی یانک که معمولا فرم یا اطلاعات فروش ارز از صرافی کفایت میکنه یا اگه خاستی با صرافی هماهنگ میکنی معادلش ارز بهت نقدی بده یا خودت یا کسی دیگه اگه حساب خارج از کشور داشته باشی به اونجا حواله میکنه
دقیقا مانند کارگزاری بورس که پول میدی سهام میخری یا میفروشی پولش رو چه جوری میگیری همونجوری میشه فقط اگه ارز دیجیتال تو کیف پول باشه باید به یه صرافی ایرانی منتقل کنی تا ریالش کنند اگه نخاستی میدی یه صرافی خارجی اونجا به ارز دلار یا یورو تبدیل میکنه به هر حسابی که خواستی حواله میکنن خیلی ها تو ایران با صرافی هماهنگ میکنند دلاریا سکه یا ..ازش میگیرن
. از طریق مرز زمینی به صورت قاچاق وارد می کنیم
بزار بشه بعد خودم بهت می گم که چه کنی.
کم کم برداشت کن کاری نداره یهوهمشو به ریال تبدیل نکن استیبل کوین بگیر بعد ماه به ماه برداشت کن
اگر اون مبلغ برداشت زده و اگر دستگیر شده که نمیشه …با دویستاش کل آگاهی رو میشه شیرینی داد …بعد ازاد میشه ..سند و اثباتم نمیخواد …ایرانه ها
من فکر میکنم ک خورد خورد باید برداشت میکرده اون اقا هم جرمی مرتکب نشده صرفا جهت احتیاط بود ک بازداشت شده بلاخره سه میلیارد پول کمی نیست تو ی شب بره تو حساب کسی اون شخص میتونه با مدرک ثابت کنه پول رو از صرافی برداشت کرده
ممنونم از همه دوستان مرسي بابت راهنماييتون.
ايشالله كه همه جيبتون پر پول باشه و لبتون خندون![]()
![]()
خوب ملتو گذاشتی سر کار
یا رفیق شما اشتباه گفته یا اون بنده خدا یک مشکل دیگری داشته که ۵صبح بازداشتش کردند
چون اصلا ایران با ارز های دیجیتال مشکل نداره
اون پرسو جویی هایی هم که میشه فقط بخاطر پولشویی
کلاهبرداری و… هست چون ایران کاملا ارز دیجیتال هارو قبول داره .
ولی بحث بلوکه شدن پول جداست واون هم راه حل های
جدایی داره مثلا میتونی تبدیل به بیت کوین کنی
وبیت کوین رو خیلی جاها برای خرید ویلا ماشين قبول میکنند
خسته شدیم از بی پولی!
خواب دیدی پلیس چیکار داره به پول منو تو اگر اینجوری بود روزی هزاران نفر را هر روز پلیس باید بگیره تو این مملکت آدمهایی هستند که هر روز این مبالغ به حسابشان واریز میشه شما سود کن انشالله نترس
آمين![]()
![]()
ممنون از همتون دوستان
لوتيگري دارم جدي ميگم باور كن
ما دنبال اینیم پول خودمون برگرده تو دنبال اینی که اگه میلیاردی سود کردی چجوری خارج کنی که گیر بهت ندن داداش از جنسی که میزنی یه تریلی میخام ![]()
![]()
الکی جو نده چون منشا واریز پول مشخصه و از صرافی هست تا سقف ۵میلیارد تومان در هر ۲۴ ساعت هیچکس پیگیری نمیکنه ی دروغی از ی جا شنیدی اومدی اینجا مطرح کردی و نمیدونم هدفت چی بوده