پیش بینی ریزش اتر

سلام دوستان من به واسطه ی تحلیل یکی از دوستان اینکارم که خیلیم سواد در تحیلیل تکنیکال و فاندامنتال داره دارم بهتون هشدار میدم که تا هفته ی دیگه ریزش عظیمی در تاریخ اتر خواهید دید بنظر دوستم تا 600 دلار خواهد آمد ولی در کل کار به قیمت ندارم ریزش را خواهید دید
دوستدار شما محسن دوجانی اصل
ادمین لطفا تایید کن

چرا انقدر گاوی؟

شما حتی یه دونه شیبا هم نداری با اطمینان میگم‌اینو … به جای اینجا برو توی اینستاگرام بیشتر اوقات فراغتت رو پر میکنی

ببین داداش من فامیلیم از دوج گرفته شده تو اسمت از ائمه تو باید الان بری قرآن تحلیل کنی نه ارز دیجیتال قرصوکت برم

دم شما و دوستت گرم
هنوز دو روز نشده که اتریوم شروع به ریزش شدید کرد
⚘⚘
ممنون میشم اگر باز توصیه های دوستتون رو اینجا عنوان کنید
دوست عزیز

چشم دوست عزیز حتما خبر جدیدی بود اطلاع میدم