سلام .ببخشید یکم طولانیه ولی خواهشا لطفا یکی منو راهنمایی کنه .. من وقتی لونا 25 دلار بود نزدیک 1500 دلار خریدم و یه چند ساعت اومد تا 18 دلار بعد فروختم .. دوباره تو قیمت 8 نزدیک 800دلار لونا گرفتم که شد 101 واحد .. شب خوابیدم و صبح خلاصه همه چی به فنا رفته بود و کوینکس ورداشت حذف کرد .. بعدش همون 101 واحد لوناکلاسیک داده که دیگه دست نزدم همونجوری مونده . میخاستم بدونم گفتن ضرر ما که قبل حذف شدن لونا گرفتیم یجوری جبران میشه . نمیدونم من روشامل میشه یا نه ؟ دادن به بقیه به من ندادن ؟ اصلا به من نمیدن ؟ یا مدل و روش خاصیه .. خلاصه من کاری نکردم . اگر کسی بتونه راهنماییم کنه لطف کرده . دمتون گرم
ببخشید نمیتونیم راهنمایی کنیم خودتون رازش کشف کنیدخخخخ
اگر قبل ریزش خرید زدید
ایردراپ لونا ۲ شامل شما هم شده دوست عزیز
سلام هموطن گرامی امیدوارم ک ضرروزیانت جبران بشه اما اینجا نمیتونی جواب درستی بگیری برات ارزوی موفقیت میکنم واز خدامیخام ک هرچه زودتر به سود برسید
با اون تعداد که شما داری چیزی بهت نمیدن
تموم شد رفت پی کارش شاید بهت اندازه یه میلیون تومن لونا ۲ بهت پرداخت کنن…
فاتحه تموم شد منم ۴۰ تومن داشتم
نمیدن داداش اگرم بدن اینقدر کم میدن که باهاش میشه یک دونه ساندویچ خورد بیخیالش شو
قبل از کرش محسوب نمیشه و متاسفانه بهت چیزی تعلق نمیگیره از ایردراپ و پولت رفته
قبل از حذف نه
قبل از ریزش
شما در بعد از شروع ریزش خرید زدین
داداش اون لونا آبشو هم خوردن چیزی نداره که بدن تموم شد رفت
داداش تیمش ■■■■■■■■ بودن
این تیم دزده اقا جان چرا متوجه نمیشین تا حالا کدوم یکی از حرفاش عملی شده این همه ادم خودکشی کردن بد بخت شدن تیمش گفت جبران میکنیم یعنی میخواست دوباره اعتمادو جلب کنه تا دوباره بتونه بدزده.بعد از سواستفاده از مردم نهنگ که هیچ حتی ماهی ها هم دیگه حاضر نیستن رو این ارز سرمایه گذاری کنن این ارز ابروی ارز دیجیتال رو برد.
من ۶۶۰ تا رو یک ونیم دلار گرفته رودم بهم ۱۱ تا لونا ۲ داد
تنها راهی که مونده برات ۱۰۰ دلاری الان خرید بزنی مگه انشالله جبران بشه اینجا هم اکثرا مثل شمان که ضرر کردند خرید زدند توی کف منتظرن که کم کم خبرایی بشه
من نزدیک ۳۰۰ تا لونا داشتم تو ایردراپ 0.0011عدد لونا ۲ داده بهم