شیبا در حال رسیدن به یک سنت؟

دوستای گرامی من با کلاهبرداری اپ بلاکچین دات کام وارد روند شکایت قانونی توی اروپا شدم و فرار های مالیاتی و کلاهبرداری های مختلف این سیستم آشنا شدم مثلا یکی از اونها ساسپند کردن پول افراده که گاهی مث بانک ها باید منبعشو بگن. خوب کسی که توی این کار باشه میدونه اثبات این موضوع گاهی ممکن نیس و از همین روش اونها پول های شما رو به راحتی بالا میکشن. مثلا در مورد بلاکچین اگه برید در اپش ببینید میبینید که اسم لوگزانبورگ رو اورده و هر کی ببینه فک میکنه که این شرکت در اونجا فعالیت داره اما من با نهاد مالی cssf تماس گرفتن و به من گفتن این ها رفتند اونجا یه ثبت شرکت انجام دادن اما هیچوقت اجازه فعالیت مالی نداشتن و در سال 2021 ریجیستریشنشو منتقل کردن به Cayman Islands اگه دوستان اطلاع داشته باشن میدونن بهشت کلاهبردارهاس که نه گزارش های مالیاتی میدن و نه لازمه به کسی جواب بدن یعنی اینها همه چی رو برای کلاهبرداری انتخاب کردن . بسیار دوستانه میگم این ساختار بسیار بسیار پر رسیک هست و اگه با زحمت پول در آوردید از این ساختار خارج شید . من بعد از 2 ماه از زمانی که بلاکچین بودن دلیل پولم را نگه داشته میگذره و از بس با نهاد های مالی و پلیس اروپا مکاتبه و شکایت کردم که میبینم اینها چقدر روی جزئیات فرار فکر کردن که در دادگاه ها پاشون باز نشه و فقط یک نهاد در آمریکا هست بنام CPFB که شکایت منو ثبت کرده و از شرکت بلاکچین دلیل این که پول من رو پس نمیده خواسته که اونا باید طی 15 روز پاسخ بدن. مراقب پولتون باشید. امیدوارم ادمین تایید کنه/

دایی نبایس شکایت میکردی.
میرفتی پیش غلام داداش یا افشین کافر ، واست وصول میکردن و درصدشون رو میگرفتن.

الان بااین طومارمبخاستی بگی خیلی بزرگ شدی.مرد حسابی توام دنبال چرت وپرتی.عقده بزرگ دیده شدن داریاااا. چرا این همه دروغ گفتن رو دوس داری؟؟؟؟؟