دو کوان و برداشت ۸۰ میلیون دلار

سلام دوستان
حالتون امیدوارم خوب باشه
شماهایی که ترون دازید واقعا دارید حال میکنید چون فعلا به نظرم بهترین ارز بازاره و به شخصه مطمئنم تا آخر سال به ۵۰ سنت یا بیشتر میرسه ولی به ترون برای بیشتر از یک یا دو سال سرمایه گذاری نکنید چون عتقبتش عاقبت لونا میشه
من خودم ترون ندارم ولی دنبال نقطه ورودم چون تو اینچند وقته اتفاقات خوبی براش میوفته ولی مطمئن باشید بعد چند وقت میشه لونای دوم
دلیلش رو هم احتمالا خودتون بدونید(usdd)

#ترون_مستعد_پامپ_شدید

بیت کوین در ده روز گذشته اصلاح و بالا و پایینی داشت که موجب منفی شدن ارزها شد اما رمز ارز #ترون علیرغم منفی شدن سایر ارزها در برابر منفی ها مقاومت شدیدی داشت بنابرابن رمز ارز #ترون به دلیل هولدرهای پایدارش با اندک رشد بیت کوین پامپ بزرگ و موشکی خواهد کرد