ساعتی کلی سکه داره وارد بازار میکنه بنظرم تا وقتیکه سکه هاشو کامل وارد بازار نکرده روندش نزولیه دوستانیکه میخان خرید کنن کوتاه مدت و نوسانگیری ،بهترین زمان برای معامله فروش وسل و برگشت قیمت و ورود پله اول 0.00003پله اول
پله دوم =0.000022 وپله سوم 0.000015 خرید میتونه منطقی باشه و احتمال برگشت قیمت تو این نواحی زیاده و دوستانیکه برای خرید میانمدت و بلندمدت میخان ورود کنن زمان مناسب نیست و اگه خیلی دچار فومو و ترس جاموندن شدیدن بین ۱۰ تا۳۰ دلار خرید در نواحی 0.000045 میتونه منطقی باشه امیدوارم
این تحلیل و سیگنال بدردتون بخوره در اخر حتما حد ضرر روی این ارز لحاظ کنید کارش هیچ مشخص نیست براش صفر اضافه کردن مس اب خوردن میمونه امیدوارم همه پرسود وموفق باشین
سلام دوستان همه میدونیم لونا ویو هکش کردن ولی چچوری هکشده همه کس نمیدونه دلیل اضافه کردن بیش از هد سکه در گردش لوناچیه هکربرای بهم ریختن این ارزا از شتکوینها استفاد کرده یعنی از سکه شت کوینهای خیلی ارزان انتقال داده به لونا ویواس دی باقیمت لونا از اوج تا همین الان که ما ها داریم خرید میزنیم هکرها به جای پول مردم از اون شت کوینها انتقال میدن متاسفانه این بگم که اقای دو کان و تیمش هر کاری میکنن که جلو این هک بگیرنند تا الان موفق نشد اگه بتونن جلواین هک بگیرنند مشکل لونا حل شدنی ولی یک خبر بعد هم بدم به احتمالا زیاد همین هکر احتمالا به یکی ارز دیگه حمله کنه که بازار روند ریزشی بعدی میگیر مثل لونا احتمالا حدف سولانا اگه دیدید یک ارز رتبه بالا شروع به ریزش شدید کرد از کل بازار خارج شید با تشکر
این ارز تحلیل وتکنیکالی نداره منبع حرفهات کجاست همه رو به وحشت میندازی
امکانش خیلی کمه چون کاملاً دارن كنترلش ميكنن قيمتشو اون ريزش چندروز پيشمكار خودشون بىد احتمال اينكه بايننس سكه هاشو داره ميخره و ميسوزونه خيلي زياد سكش داره كم ميشه اين چيزي كه شكا ميگين مال هفته پيش بود و هي سكه ميدادن بيرون ولي الان داره كم ميشه چون معاملاتش از ماركت كپش اومده پايينتر
این دستکاری شده داداش.کندل هایی که میزنه یکیش سرباز به دار آویخته که طبق فرمول های ارز دیجیتال باید بریزه ولی بر عکس پامپ میشه.هی خواستم با کندل ها خرید بزنم دیدم نمیشه.شانسی و بصورت دستکاری شده میره بالا و پایین
مبشه شما گوه نخوری