تحلیل تکنیکال بیت کوین

آشغال ترین بازار ، بازاری هست که فقط نوسانگیر سود میکنه و سرمایه گذار بلند مدت ضرر میکنه. این بازار محکوم به نابودی هست . تمام سرمایه ها از این بازار فرار میکنن. این روند متوقف نشه و سرمایه گذار بلند مدت ضرر کنه ، باید از این بازار فرار کرد .

وجود و هجوم نوسانگیر بتدریج پول جدید و آدمای بیشتر جذب میکنه،،نوسانگیر حکم تبلیغات روبرای ارز داره

کدوم سرمایه گذار بلند مدتی ضرر کرده اونوقت؟ بلند مدت یعنی حداقل سه سال، الان شما سه سال پیش توی این بازار بودی الان پولت چقدر بود؟

میتونی نمونی و دکمه بزنی

گلم بازار بورس هم همینطوری داره کار میکنه

سرمایگذار بلندمدت سود خوبی خواهد کرد به الان نگاه نکن اینده فقط هولدرا سود میکنن

پارسال ۱ میلیون شیبا میخریدی الان چند ده میلیارد داشتی