درعجبم ازاین ملتی که هنوزهم به امیدواهی پولدارشدن فریب این بازارکلاهبرداری رامیخورن،همانطورکه ماههاپیش گفتم هرکس دراین بازارمکاره سرمایه گزاری کنه،حقش هست که اموالش به یغمارود.
به تو ربطی داره تو فکر خودت باش برو گمشو از طرف کی میای اینجا سم پاشی
ارز دیجیتال تا رتبه ۵۰ رو هر چی خریدی تا سه سال نگه داری زندگیتو عوض میکنه فقط و فقط باید صبر داشته باشی بدتر از این روزا رو تجربه کرده کریپتو
پیام هات همچنان موجوده که گفتی بیت به یک دلار و اتریوم به یک سنت میرسه …حالا اگر چند ماه دیه بازار بره بالا باز گستاخی تمام میایی میگی من چند ماه پیش گفتم کریپتو بهترین جا برا سرمایه گزاری هست