واقعیت بازار : تاثیر بیت کوین به نزدیک 46 درصد رسیده به طوری که با یک ریزش 5 درصدی بیت کوین، شت کوین ها 30 درصد میریزن. بی بی دوج ساپلای بسیار بسیار زیادی داره و اکثریت توکن هاش هم دست هولدرهاست و تیم نمیتونه و نمیخواد هم که بسوزونه. احتمالا تا آخر امسال اکثریت شت کوین ها نابود میشن. بی بی دوج و سایر شت کوین ها توهمی بیش نیستند و فقط برای چاپیدن افراد طمعکاری ساخته شدن که با تله شیبا وارد کریپتو شدن.
افسانه های تخیلی بازار و کامنت مورد علاقه شت کوین بازها : الان وقت خریده، بی بی دوج تا 6 ماه دیگه 8 تا صفر میندازه. Feg الماس کریپتو. سال دیگه این موقع دلار نابود شده feg جاشو گرفته
شما که تحلیل ندارین چرا نظر بی منطق میدین!؟ آخه بازار وقتی هیچی رو معلوم نمیکنه چطور نظر بیخود میدی!؟ از آینده هیچکس خبر نداره !
دوج کوین هم هیچکس خبر نداشت از ۰.۰۰۲ به ۰.۷۳ برسه!
برادر چندین بار توضیح دادی اینارو واقعا خودت زندگی نداری کار نداری بری به اونا رسیدگی کنی ؟؟ماامدیم که ببازیم یکبار گفتی نابود میشه ماهم گفتیم باشه شما برو زندگی خودتو بساز فدات ماه ۱۰۰ دلار ضرر بدیم باز صد هزار دلاردیگه داریم مهم نیست
خداییش خوشحالم از اینکه کامنت هام اینقدر ویرانگره که یه عده به فحاشی روی آوردن! این نشون میده که کامنت های من وحشتناک اثر گذاره و مثل یک سیلی برق 3 فاز از سر هولدرهای این شت کوین ها میپرونه!
متاسفم که اوقات شما تلخ میشه ولی من دارم دیگران رو آگاه میکنم و توی این 3 ماهه که به قول شما سمپاشی =) میکنم تونستم از ضرر صدها نفر جلوگیری کنم و میدونم همشون روزی برای من دعا میکنن که جلوی ضررشون رو گرفتم. خدا میدونه من جلوی چندین هزار دلار خروج ارز از کشور و جلوی چندین هزار دلار ضرر مردم رو گرفتم. نه فقط من بلکه تمام کسانی که کامنت ها مشابه من میزارن و مردم رو از سراب شت کوین ها آگاه میکنن
اینجا نهایتش پونصد هزار خریدن هولد کردن تو سمپاش نیستی کصخولی این کارو دوس داری بروایتی ضعف کامنت لایک و اینا داری
وگرن پیامبر وقتی ب یکی دین و اسلام رو تشریح میگرد و اون شخص کافر مسلمون نمیشد دیگ پیشش نمیرف
تو یه کصخول ضعف جلب توجه داری ی عده هم فقط لایک و دیس میکنن اک از کنار پیامت رد شن و هیچ عکس العملی نشون ندن باز کامنت میزاری ک دیده شی دقیقا مث الان زیر پست خودت کامنت زدی
دکمه سیکتو بزن عقل کل
تو دقیقا مث ■■■ حین اسهالی در هردو حالت باعث خجالتی:)
یه سمپاش یاد گرفتید خودتون رو نمودین، انگار بازار با خرید ■■ دلاری تو و امثال تو بالا پایین میره،تو اقیانوس کریپتو ، یه آمیب بیشتر نیستین ، حالا بازم بگید سمپاش