پیش‌بینی سقوط بیت‌کوین و اتریوم

واقعیت بازار : تاثیر بیت کوین به نزدیک 46 درصد رسیده به طوری که با یک ریزش 5 درصدی بیت کوین، شت کوین ها 30 درصد میریزن. بی بی دوج ساپلای بسیار بسیار زیادی داره و اکثریت توکن هاش هم دست هولدرهاست و تیم نمیتونه و نمیخواد هم که بسوزونه. احتمالا تا آخر امسال اکثریت شت کوین ها نابود میشن. بی بی دوج و سایر شت کوین ها توهمی بیش نیستند و فقط برای چاپیدن افراد طمعکاری ساخته شدن که با تله شیبا وارد کریپتو شدن.

افسانه های تخیلی بازار و کامنت مورد علاقه شت کوین بازها : الان وقت خریده، بی بی دوج تا 6 ماه دیگه 8 تا صفر میندازه. Feg الماس کریپتو. سال دیگه این موقع دلار نابود شده feg جاشو گرفته

=)

اینقدر سمپاشی نکن بچه:enraged_face: باور دارم خودت کلی خرید کردی داری بقیه را ناامید میکنی نخرند.

خاهشن گرده افشانی سمی نکن

شما که تحلیل ندارین چرا نظر بی منطق میدین!؟ آخه بازار وقتی هیچی رو معلوم نمیکنه چطور نظر بیخود میدی!؟ از آینده هیچکس خبر نداره !
دوج کوین هم هیچکس خبر نداشت از ۰.۰۰۲ به ۰.۷۳ برسه!

اگر از بی بی دوج متنفر بودی و سرمایه گذاری نمیکردی ، الان تو این صفحه نبودی قیمت را نگاه کنی و نظر بدی

کسی که سرمایه گذاری نمیکنه تو این ارز پس چرا اینجاست؟
برو بچه

برادر چندین بار توضیح دادی اینارو واقعا خودت زندگی نداری کار نداری بری به اونا رسیدگی کنی ؟؟ما‌امدیم که ببازیم یکبار گفتی نابود میشه ماهم گفتیم باشه شما برو زندگی خودتو بساز فدات ماه ۱۰۰ دلار ضرر بدیم باز صد هزار دلار‌دیگه داریم مهم نیست

اصلا به تو چه ؟ من دوست دارم میلیون میلیون پولم بسوزه ،به تو چه اخه ، تو چرا سوزش داری ؟ چرا … پاره میکنی ؟بیکار الاف ،ادمین تایید کن لطفا

توی اشغال همه جا هستی
خیلی کثیفی ب خدا
همش برمیگرده ب سفره
ک…

خداییش خوشحالم از اینکه کامنت هام اینقدر ویرانگره که یه عده به فحاشی روی آوردن! این نشون میده که کامنت های من وحشتناک اثر گذاره و مثل یک سیلی برق 3 فاز از سر هولدرهای این شت کوین ها میپرونه!
متاسفم که اوقات شما تلخ میشه ولی من دارم دیگران رو آگاه میکنم و توی این 3 ماهه که به قول شما سمپاشی =) میکنم تونستم از ضرر صدها نفر جلوگیری کنم و میدونم همشون روزی برای من دعا میکنن که جلوی ضررشون رو گرفتم. خدا میدونه من جلوی چندین هزار دلار خروج ارز از کشور و جلوی چندین هزار دلار ضرر مردم رو گرفتم. نه فقط من بلکه تمام کسانی که کامنت ها مشابه من میزارن و مردم رو از سراب شت کوین ها آگاه میکنن

مطمعن باش روزانه داری کلی فحش میخوری…پس تا این حد ■■■ نباش.■■■:smirking_face:
ادمین لطفا تایید کن…مرسی

چیزی میزنی؟

اینجا نهایتش پونصد هزار خریدن هولد کردن تو سمپاش نیستی کصخولی این کارو دوس داری بروایتی ضعف کامنت لایک و اینا داری
وگرن پیامبر وقتی ب یکی دین و اسلام رو تشریح میگرد و اون شخص کافر مسلمون نمیشد دیگ پیشش نمیرف
تو یه کصخول ضعف جلب توجه داری ی عده هم فقط لایک و دیس میکنن اک از کنار پیامت رد شن و هیچ عکس العملی نشون ندن باز کامنت میزاری ک دیده شی دقیقا مث الان زیر پست خودت کامنت زدی
دکمه سیکتو بزن عقل کل
تو دقیقا مث ■■■ حین اسهالی در هردو حالت باعث خجالتی:)

یه سمپاش یاد گرفتید خودتون رو نمودین، انگار بازار با خرید ■■ دلاری تو و امثال تو بالا پایین میره،تو اقیانوس کریپتو ، یه آمیب بیشتر نیستین ، حالا بازم بگید سمپاش

باوا زر نزن بیا پایین بچه ■■■■ گمشو دیگه ■■■ تو دهن خودتو همه اونایی ک مثل تو پی ام میدن

چقد زر میزنی تو بی فرهنگ

خیلی مریضی بدبخت

فقط وجود داشته باشه اگه این ارز بعدها رشد کرد بیا و به همه اونا که به قول خودت نذاشتی ضرر کنن بگو اشتباه کردم و گوه خوردم که سم پاشی میکردم

آخه تو سگ کی باشی بخوای مردما آگاه کنی بدبخت تو فقط داری باعث سرردرگمی مردم میشی با اطلاعات غلط که میدی

حرفت منطقی بودا ولی اخرش تابلو بود ک فگ جای دلارو میگیره:joy::joy:
دمت گرم زحمت کشیدی واس این متن

سلام ب مادر ت برسون