من 140 هزار تا لونا خریدم منتظرم بشه ۱۰ دلار بفروشم
فقط حیف زمانش معلوم نیست ! لطفا اگه خبر دارین بنویسید چون میخوام چک بدم خونه و ماشین بخرم البته ۴۹ هزار تاشو میزارم برای ۵۰ دلار به بالا
خوش به حالت دل خوشی داری
خیلی رویاپردازی!
زیر پیک نیکت کم کن
دیگه کار شما از دعا گذشته
توهم پولداری هم برای خودش حالی دارد
هه سلام فرمانده
متاسفانه همه فک میکنن لونا بیشتر از یک دلار میره و با 10 دلارشون که میشه حدود 100 هزار ارز لونا میفروشن سه میلیارد تومن در میاره و ماشینن و آپارتمان میگیرین.ان شاالله که اونجور میشه.ولی اونجور فکر کنین بعدا که دوتا صفر اضافه کرد مثل شیبا و ارزهای دیگه اذیت میشین.ان شالله که پر سود باشین
اگر تمام ایرانیایی که این ارز رو خریدن مثل شما فکر میکنن واقعا یه فاجعه داره درست میکنه این لونا تو ایران
پیک نیک رو خاموش کنم یا بریم برا 100 صد دلار ؟