سیصد هزار تومان تو ۴ صفر ۴ خریدم یک دلار بشه سی درصدشو میفروشم ۱۰ دلار بشه ۴۰ درصد مابقی رو میزارم برا ۷۰ دلار به بالا
فقط زمانش معلوم بشه کی ۱۰ دلار میشه خیلی خوبه
ماشاءالله به این اعتماد به نفس. ایولا
تو یه نادونی که اندازه نخود سواد نداری و فقط ۴تا جمله شنیدی که میگی فلان قیمت بشه ۳۰درصد میفروشم و … ![]()
![]()
![]()
با ۳۰۰هزار تومن انتظار میلیاردر شدن داری
با این تعداد سکه اگه به یک سنت برسه خیلیه، تو رویابافی واسه ۷۰ دلار میکنی
ما که از خدامونه،انشاالله که میشه به نگاه زیبای خدا![]()
![]()
میشه ساقی ات رو به ماهم معرفی کنی داداش!؟
![]()
![]()
آفرین به این اعتماد به نفس.
.مواظب سرمایت باش میره بد بخت میشی.
روعن نباتی جامد 450هزار تومنه و یک هفته تموم میشه.
میگم زمانش رو هم مشخص می کردی که سوئ تفاهم نشه
از کی جنس میگیری ؟
داداش واسه ٦تا صفر شدنش چه برنامه اى دارى؟
با این تعداد مگه بالای یک دلار هم میره.
شک نکن همینطور هم میشه ، منم منتظرم که ۷۰ دلار بشه رمز کیف پولم رو هم نوشتم تو پاکت گذاشتم گفتم اینو بدین به نوه آخریم باز کنه …
وقتی ۷۰ دلار شد حسرت میخوری چرا اون ۳۰٪ اول رو مفت دادی. حرص و طمع آدمیزاد اینطوریه
10تومن شاید بشه ده دلارو تو خواب میتونی ببینی فقط![]()
![]()
![]()