یکی از قویترین ارزهای دیجیتالی هست زیر ۷دلار پله ای بخرید انشاالله سود خوبی نصیب تون بشه
تا بیت به کف قیمتی نرسیده . هر خریدی اشتباهه
ارزی که ۷۰ دلار بوده و شده ۷ دلار . دلیلی نداره نشه ۳ دلار
بیت همش ۲۰۰۰ دلار ریخته
این ارز ۳۹ درصد ریخته از ۱۲ دلار .
هیچ وقت ۷۰ دلار نبوده سقفش ۴۷ دلاره.
حالا قوی هست مثل خر تو گل مونده ۴۳ کجا و ۷ کجا