روند بازار

الگوریتم این بازار توسط نخبگان سازمان ناسا و یکی از اعضای فعال و سرشناسش ایلان ماسک اداره میشه .تمام مدیران پروژه های بازار ارزها همشون نخبه دنیای ریاضی و کامپیوتر و مهندسی نوین هستند. تمام این نخبگان توسط سازمان ناسا و FBI شناسایی شده اند. هدف این بازار کرپیتو جمع اوری پولها و دارایی تک تک افراد کره زمین جهت تاسیس حیات در کره مریخ هست چرا این هدف ؟ پاسخ اینه شهاب سنگی که قرار هست به زمین برخورد کند و حیات را در زمین نابود کند از عموم مردم دنیا مخفی شده و در طی ۲۰ سال دیگه حیات در زمین تمام میشه و تنها راه زندگی ابادانی مریخ توسط بشرهای فوق پیشرفته مغزی و تغیر ژنتیک داده شده هست و مریخ جایگاه زندگی برای ابر مردان و قدرتمندان بشریت هست و مردم عادی محکوم به مرگ هستند. امریکا و روسیه و چین به تنهایی نمیتوانند با پشتوانه مالی ناکافی موفق به ساخت و بکارگیری دانشمندان در پیدایش حیات در مریخ شوند درنتیجه از جیب تمام مردم دنیا استفاده میکنند. در سال ۱۹۶۰ پروژه مشترک چین و روسیه و امریکا برای حفاری زمین به عمق ۱۵ کیلیومتر که در زمین بدلایل فوق سری مختومه شده و دریافتند که در زیر زمین صدای انسانهای شنیده شده است . در یوتیوب سرچ کنید فیلم را میبنید.

هدف کرپیتو فقط انحراف مغزی مردم دنیا برای خوشبختی هست ولی رابطه معکوسی که درست کردند مردم به این باور رسیده اند که مترادف خوشبختی کرپیتو یعنی نابودی ارزوها و به حقیقت نپیوستن تمام معادلات ریاضی و محاسباتی تک تک نفرات

این متن فقط برای افرادی که ذهن متفکر و با دنیای موازی اشنایی دارند نوشته ام.

موفق باشید. ادمین لطفا تایید

چی زدی به کجاها ربطش دادی.

زیاد فیلم هالیوودی میبینی… بزن کانال هندی

حالت خوب نیست انگار تواین وضع اقتصادی

دمتگرم، ولی اینجا کشش همچین مطالبی رو نداره

بالاخره دیدم که یک انسان نظر و منطق و حرفهاش مثل منه
کاش میشد میشناختمت چون خیلی چیزهای دیگه میدونم و کسی باور نداره دلم میخواد باهم در موردش بحث و گفتگو و تحقیق میکردیم

اگه سود میداد میشد دنیای علم و تکنولوژی پیشرفته
حالا شده دنیای شیادی

صدای انسان مسافت کیلومتری زیر زمین …امکان نداره…بعدم اینکه هیجا مثل زمین نمیشه برای انسان …اینکه یه روز ما بریم مریخ برا همیشه اماکن نداره ..چون جو و چرخش و نحوه قرار گرفتن خورشید و تمام چیزها مثل زمین نیست …این یه رویا هستش …اگرم شهاب سنگی به سمت زمین بخواد بیاد قانونا هزاران بمب اتم و هزاران سنگ رها شده در فضا رو میتون جلو مسیرش بزارن …داخل یوتویب و گوگل همیشه حرف راست نمیزنند…واینکه یه روز تمام سوخت بشر فقط با برق مصرف میشه و دنیای دیجیتال بهترین روش برا پرداخت و امورات مردم هستش:folded_hands::folded_hands::folded_hands:

به نظرم یه سر به روانپزشک بزنید در کل بد نیست .
من اون کلیپ های چرت رو تو یوتیوب اپلود میکنم یعنی فکر نمیکردم کسایی در این حجم بهش اعتقاد پیدا کنند.
حالا جدا از همه چیز قسمت دوم حرفم شوخی بود منطورم یه چیز دیگه بود ولی کمتر به توهمات توطئه دامن بزنید تو ذهنتون چون تو تمام زندگیتون تاثیر منفی میزاره از زندگی مشترک تا رفتارتون با اطرافیان و همکارانتون .حتی دلیل و توجیه بعضی از کارهای خودتون رو هم مبتونید وصل کنید به یه سری توهمات غیر واقعی.

زیاد بود نخوندم خلاصشو بگو

کم شر و ور بگو لطفا مگر مریخ در برابر شهاب سنگها مصونه؟ مگر تا بیست سال دیگه مریخ قابل سکونت میشه؟ مگه با چندرغاز پول کریپتو میشه کره مریخ رو آباد کرد؟!!

عزیز یوتویوب پر از چرندیات هست برای وایرال شدن… ایلان ماسک و خیلی های دیگه جیب مردم رو زدن و پروژه ی مریخ هم واقعیه ولی شهاب سنگی در کار نیست و صدای انسانها هم در زیر زمین فقط اخبار فیکه، هستن کسانیکه حتی معتقدن زمین صافه. اما شنونده باید عاقل باشه . رمان بخون و فیلم ببین و لذت ببر با خیال نه با توهم