همین که دیدین گفتما شروع شد و ترس چیره شده ( توی کامنتا ترس موج میزنه) مشخصه مقطع خوبی از نظر زمانی قرار داریم و بازار در جای خوبی قرار داره. همینکه همتون دارین نقد میکنید و در میرید بیانگوی همه چیز هست . ادمین تایید کن .
بیانگو همون بیانگره؟ بار دیگر دهخدا در گور لرزید
بیانگوی این هست که پول حقیقی داره از بازار خارج میشه و در نهایت بازار با سر میره پایین
الان ۶ ماه اینطوریه ، بیانگوی چیه دااشم ؟
داداشم امید .باید بگم انباشت بیت کوین و خریدهای هوشمند همون روز جواب نمیدند و یه بازه زمانی چند ماهه میبره تا تاثیر گذاری خودش رو نشون بدند . اگر امروز نهنگا خرید میزنند شاید شیش ماه بعد پامپی که مدنظره شاهد باشیم . من نمیگم کسی بخره یا بفروشه اما اگر با پول مازاد اومده باشی و دیدت بلند مدت باشه هر کدوم از این حمایت ها غنیمته . من طرفدار بیت نیستم اما الان آلت کوینای درست درمون ارزش خرید دارند .من تو ضرر نیستم اما پولی هم ندارم بیشتر ورود بزنم اما اگر داشتم در این قیمت ها تردید نمیکردم .
یه بالای 33000بزنه انقدرسرمایه وارد میشه که فکرشم نمیکن