کی فکرشو میکرد بیت بیاد تا ۲۵هزاردلار ![]()
![]()
![]()
90% ضررم کل خرید هام![]()
![]()
![]()
تنها ارزی که ضرر نکردم هر ۲ الی ۳ ماه یه پامپ خوشگل میکنه اینه wspp![]()
![]()
![]()
هفته پیش هم تو بازار ریزشی پامپ 900% زد![]()
![]()
![]()
خودتون برین چک کنید اگه حرفم درست بود در حد توان خرید کنید زیر مجموعه متیک هست کل توکن هاش 3میلیاردو دویست میلیون هست![]()
![]()
![]()
الان هم قیمتش 0.000029 هست![]()
![]()
![]()
امیدوارم هر کی خرید بزنه سود تپل بکنه
چون اول راهه![]()
![]()
⚘⚘⚘
مشکل داری جووونم
اره تو راست میگی از اسمش معلومه pp![]()
شما که به خودتون زحمت نمیدین یک دقیقه وقت بزارین برین سابقه wspp رو چک کنید حقتونه ضرر کنید