معرفی WSpp : سود 900 درصدی!

کی فکرشو میکرد بیت بیاد تا ۲۵هزاردلار :thinking::thinking::thinking:
90% ضررم کل خرید هام:pensive_face::pensive_face::pensive_face:
تنها ارزی که ضرر نکردم هر ۲ الی ۳ ماه یه پامپ خوشگل میکنه اینه wspp​:blush::blush::blush:
هفته پیش هم تو بازار ریزشی پامپ 900% زد:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:
خودتون برین چک کنید اگه حرفم درست بود در حد توان خرید کنید زیر مجموعه متیک هست کل توکن هاش 3میلیاردو دویست میلیون هست:ok_hand::ok_hand::ok_hand:
الان هم قیمتش 0.000029 هست:+1::+1::+1:
امیدوارم هر کی خرید بزنه سود تپل بکنه
چون اول راهه:folded_hands::folded_hands::folded_hands:⚘⚘⚘

مشکل داری جووونم

اره تو راست میگی از اسمش معلومه pp​:zany_face:

شما که به خودتون زحمت نمیدین یک دقیقه وقت بزارین برین سابقه wspp رو چک کنید حقتونه ضرر کنید