شیبا و دوج کوین به سرعت هر چه تمام تر دارن به جایگاه اصلیشون یعنی قبل پامپ و حمایت ایلان برمیگردن . همون ارز هایی که دوستان ، الگوی رشد و پامپ قرارشون دادن ![]()
![]()
۶۰ میلیارد بیبی دوج کوین رو دادی خودت رو به آدم چُپُق دار تبدیل کردی!
با همین فرمون به گه خوریت ادامه بده نوش جونت
■■■ این جمع کلا برع اونجایی ک داری فکرشو میکنی ادمین جان هر ک دوس داری تایید کن
آخه ■■■■ کل بازار همینه
واسه من همون میمون سیاه کراواتی هستی!!
میمون هر کاری هم که بکنه نمیتونه اداشو درنیاره!!!
می دونم رفتی آرایشگاه اصلاح کردی !!