الان اون حرومی های قرصی بهنام و یکا و بختیاری حرم زاده کجان بیشرف های بی همه چیز بیان جواب بدن با اون تارگت فضایی 3.21 خوب اگه چیزی لای پات داری بیا جواب بده اونایی که با حرف اینا رفتن خرید زدن الان بشینن دو دستی خاک بریزن تو سرشون که دیگه گول همچین کسایی رو نخورن
من که بارها گفتم ،،،اون نامروت ها گماشته های صرافی داخلی هستن
الان با اسم شایان اومده
سلام عزیز
نمیدونم این پیامم توسط ادمین گذاشته میشه یا نه.
اول بگم خودم ایرانی هستم و قصدم توهین نیست.فقط دارم یادآوری میکنم.
چند وقت پیش یک آگهی توی همین تلویزیون خودمون پخش شد برای نبلیغ یک محصول که البته خیلی زود حذفش کردن.
داستان از این قرار بود که یک گله بز پشت در مسیر حرکت جلوی یک پرتگاه قرار گرفتن و نمیدونستن چیکار کنن.
ناگهان یکی از بزها از دره پرید و بقیه پشت سرش پریدن.
خیلی خیلی ناراحتم از اینکه چرا ما ملت از شعور و عقل خدادادی استفاده نمیکنیم و مغزمون را آکبند نگه داشتیم و منتظریم یه بزی پیدا بشه تا هممون دنبالش راه بیافتیم!؟
داداش با ادمین رفیقی![]()
![]()