معامله در بازار نزولی

خداکنه از محدوده ۷ هزار برگرده و آخر ریزش باشه وگرنه خیلی ترسناک میشه اوضاع بازار

یعنی ریزش تا ۷ هزار طبیعیه؟؟که بعد اون ترسناک میشه:unamused_face::unamused_face:یعنی عدد ۷ رو از کجا میارین اخه:shushing_face::shushing_face::shushing_face:

کسخلی چیزی هستی یا اداشو درمیاری؟

چقد پست فطرتین شما وامثال شما