خداکنه از محدوده ۷ هزار برگرده و آخر ریزش باشه وگرنه خیلی ترسناک میشه اوضاع بازار
یعنی ریزش تا ۷ هزار طبیعیه؟؟که بعد اون ترسناک میشه![]()
یعنی عدد ۷ رو از کجا میارین اخه![]()
![]()
![]()
کسخلی چیزی هستی یا اداشو درمیاری؟
چقد پست فطرتین شما وامثال شما
خداکنه از محدوده ۷ هزار برگرده و آخر ریزش باشه وگرنه خیلی ترسناک میشه اوضاع بازار
یعنی ریزش تا ۷ هزار طبیعیه؟؟که بعد اون ترسناک میشه![]()
یعنی عدد ۷ رو از کجا میارین اخه![]()
![]()
![]()
کسخلی چیزی هستی یا اداشو درمیاری؟
چقد پست فطرتین شما وامثال شما