دامیننس تتر

همان طور که دو روز پیش گفتم بیت تا کانال ۱۴ میرزه بخاطر این ما نه هفته در نوسان بیت کوین حسابی سود کردیم و دو روز پیش تمام دارایی رو به تتر تبدیل کردیم و یکی و دو ماه رو تو مسافرت و استراحت خواهیم بود

بیا پایین چرت نگو. آرزوهاتو اینجا ننویس

شما که داری سود میکنی چرا وای نمی ایستی تا ۱۴ شورت بگیری بازم سود کنی دیگه اینورا نیایی؟؟؟