دوستان، من توی شیباهامو ۰۰۰۰۳۸ فروختم و دیگه حدود ۶ ماه هست که ارز دیجیتال نخریدم
در کل از ارز دیجیتال برای جابجایی پول بدون شناسایی استفاده میشد.
از سال ۲۰۱۹ با شیوع کرونا استفاده از این پول های مجازی خیلی بالا رفت و تعداد زیادی از مردم که عموما از آسیا بودند، وارد این بازار شدند.
حالا که کرونا تقریبا تمام شده استفاده از این پول های مجازی به شدت کم شده و فقط مردم ساده با رویای پولدار شدن مالباخته شدند. من خرید یا نگه داری بیت کوینو هم الان اشتباه میدونم. چه برسه به این شِت کوین های مسخره
بنظرم خیلی از مقوله تکنولوژی دوری
به نظرم خرید کردی و نمیخوای اشتباهتو قبول کنی