سلام عزیزان . من یجورایی بیشترین دارنده بی بی دوج هستم بین دوستان خودم و الان دوباره 6 تی دارم اصلا پیشنهاد خرید نمیدم الان در مورد بیبی دوج . الان میخوام بگم شما هم سودی کنید از ارزهای دیگه البته بازم توصیه خرید نیست میتونید صبر کنید طی روزهای دیگه بخرید . ارز هارمونی (one) و iotex در شرایط قیمتی خوبی هستن و کارمزد انتقالشون تقریبا صفره و vtho . ترون و مشتقات ترون رو اصلا نزدیکشونم نرید . این ارزهایی که گفتم در موقعیت خرید خودم هستن که از هر کدوم یک پله خرید زدم امروز . اصلا و اصلا پیشنهاد خرید نیست فقط با مطالعه در مورد این ارزها خرید کنید . امیدوارم پر سود باشن براتون
ممنون وتشکر فراوان از تحلیل های خوبتون![]()
![]()
![]()
بدبختانه دروغگوی خوبی هم نیستی
سعی نمیکنم جواب کسی رو بدم برای اثبات خودم . ولی حرفی که بهم گفتی و دیسلایکهایی که امروز برای اولین بار گرفتم متوجه شدم که نباید دلسوز هموطن بود . پس از این به بعد سعی میکنم خوددار باشم . یه نگاهی به ارزهایی که گفتم بندازید از ثانیه ای که گفتم تا الان بعد هر حرفی داشتید من در خدمتم و اینکه درسته اینجا دنیای مجازی هست و هر حرفی توش کنتر نمیندازه ولی سود شما یک کار خیر برای من بود .