فعلا وقت خرید نیست اقایون وخانمای تازه وارد نخرید پولتون زیادیه بدین پدرومادرتون لاقل نسوزین که یه غریبه میخوره این ریزشها به خاطر روسیه هست میخواد تحریمو دچر بزنه با رمز ارز امریکا هم کشید پایبن دستش جایی بند نباشه یه وقت دیدی اصلا رمز ارزی وجود نداشت فعلا بازار وضعش خرابه بیت کوین دیگه ۵۰هزار دلار نمیبینه مگه چی دردی دوا میکنه بشه ۵۰هزار دلار پول یک کیلو طلا به عقلتون رجوع کنید به حرف هیشکی گوش ندین نخرین فعلا احتمالا تا ۱۵هزارم بیاد
آخه چرا همه چیز را به روسیه ربط میدین؟؟
مگه توی این چند سال، هر بار ریخته، آیا جنگی بوده یا اخبار خاصی یا…؟ بابا گفتن فاندا تاثیر داره ولی زیاد تخیل نبافین. زیادم جوگیر نشین همین، توی ریزش خرید و با سود کم فروش. با ارز ازدواج نکنین!
خیلیا رو میدیدم که بهم میگفتن شت کوین نخر
اما من بازم کار خودم رو میکردم ، پنج دلار از این و دلار از اون و حتی پنجاه دلار از بعضی شت کوین ها خریدم
این چهارمیش بود که نابود شد
رد شیبا
وراسوایپ
اس ال پی
لِئوپارد
عزیزان شت کوین نخرید
لعنت به شیبا و دوج که باهاشون همه رو فریب دادن
منتظرم بی دوج ، سیف مون ، lab v2 ، راین بو ، سوینگ بای ، اسپور و … همه صفر بشن
دیگه رویا پردازی تعطیل
![]()
![]()
![]()
![]()