الان فرق اونایی که اینکاره نبودنو با رویا و خیال اومدن با اونایی که میدونن این بازار چیه و ذات این بازار که بالا پایین داشتنه رو میشه دید،
تقریبا ۸۰ درصد مردم هیچ درکی از بازار ندارن
دوستان، کله گنده های این بازار، موسسات و نهنگها در بهترین موقع ورود خواهند کرد
خبر موثقی وجود داره و قابل سرچ هست که هزینه های میلیارد دلاری خرج کردن تا قیمت رو بیارن پایین با انواع اخبار و شایعات و ایجاد ترس در عموم مردم، مثلا با قربانی کردن بک ارز مثل لونا!!
من دو پله ورود کردم و آخرین پله رو بهترین موقع سعی میکنم خرید بزنم،
اونایی که توی اوج به بوی کباب وارد بازار شدن الان ناله میکنن و اونایی که میخوان ثروتمند بشن این روزهارو از دست نباید بدن
تحلیلای فاندامنتال و تکنیکالی نشون از برگشت بازار از نقطه ی ۱۸ هزار دارن ولی طوری که مشخصه نهنگها سعی میکنن کمی بالاتر ازین نقطه خریدهای طلاییشونو انجام بدن
سخن پایانیم رو هم یه فرمول میگم بهتون امیدوارم کمک کنه به درک بهتر از ذاته این بازار
فرض کنین یک نهنگ ۱ میلیارد دلار سرمایه داره و قیمته بیتکوین روی ۴۳ هزار دلار هست. این نهنگ ۲۰۰ ملیون دلار هزینه میکنه با هماهنگیه نهنگهای دیگه و با ایجاد ترس در بازار و تولید اخبار منفی تا قیمت بیت رو بیاره به ۲۰ هزار دلار سپس ۶۰۰ ملیون دلار خرید میکنه در چند پله ، سپس ۲۰۰ ملیون دلاره الباقی رو با کمک نهنگهای دیگه جهت تولید فاند مثبت هزینه میکنه ، شاید باورتون نشه ولی این یک عمله واقعی با هماهنگی هست. ممنون که خوندی![]()