عزیزان چیزی که هیچ استادی درس نمیده و توی دوره هاش نداره برید بگردید تا دو هزاریتون بیوفته تا بفهمید کلا اشتباه کار میکردید چیزی که فاندا و تکنیکال جلوش زانو میزنن ،تا درک کنید چرا بعضی از ارز ها و یا سهم ها صعود شارپ میکنن و این اساتید با پرویی تمام و نگفتن واقعیت ملت تلکه میکنن فقط فقط فقط الیوت و ترکیبش با فیبوناچی و پراس اکشن برید بررسی کنید تا خوب سود کنید و بعد به همه این استاد نما ها دزد توی پیجشون توی لایو هاشون فحش خواهید داد،تا حالا سوال نشده براتون که چرا با اینکه اموزش دیدید باز هم ضرر میکنید و یا ریسک تحمل میکنید توی بازار،منو فحش ندید دیس لایک نکنید برید یک بار هم شده یه سرچ گوگل کنید ببینید راست میگم
حتما فقط تو درس میدی دیس ممد آره واقعا چقدر تو پرو هستی بچه به قول یکی از دوستان لعنتی وقتی حال مادر خرابه نتونه به بقیه بچه هاش شیر بده تو تحلیل می کنی درست بشه چیز ممد التماس تفکر برای کسانی که دیس ممد رو لایک کردن چون ساده و عامیانه بود به بچه هم بگی درک می کنه اینو
اینم راست میگه هیچکس نمی دونه ودرس نمیده فقط چیز ممد می گه همه رو بسه پسره پرو تهی مغز
ولی نگران نباشید استاد چیز ممد یاد میده