سایبری های حقوق بگیر

Capo معتقده شاخص ها رشد بیت رو نشون نمیدن و احتمال زیاد تا ۱۸ کا ریزش قیمتی داریم بعدش با توجه به شاخص و سیگنال ها تحلیل جدید ارائه میده

چرا دروغ میگی کی کاپو این حرفو زده اخرین حرفش 21هزار بوده

برعکس تمام اندیکاتورها ۴ ساعته و ۲ ساعته از دیروز سیگنال خرید میدن
اما برعکس داره میریزه باید از همینجاها برگرده

گاهی وفتا نظرات انحرافی میدن. پلن بی و چند کارشناس دیگه حرف از بیت صد هزار دلاری میزدن ولی نهنگ ها رو ۶۹ خالی کردن و پلن بی هم به بهانه مسافرت یه مدت غیب شد.
باید مراقب بود که رکب نخورد. هرآن امکان داره بازار برگرده