خوب خبر و میگم
هیچ صعودی درکار نیست من از این بازار چیزی نمیدونم ولی تمام سرمایم و تو 30kخارج کردم چون میدونستم بیت واسه همیشه داره نابود میشه بیت هیچ گونه پستوانه ای نداره نمیدونم بعضی ها چرا دارن بیت و با طلا مقایسه میکنن تو تو 60 kبشدت موسسه ها شروع بفروش گسترده کردن تو 30 kهم همینطور الان هم قیمت تا 10 kمیره از اونجا هم میره به قیمت واقعی خودش که پول پیتزا میشد
تاثیرات خوبی داش صحبتات حالا برو خونه عمو
خب وقتی چیزی نمیدونی لطفا نظر هم نده بازار رمز ارز اونم با پتانسیل سود دهی میلیارد دلاری چجوری نابود میشه اخه قبل از اینکه یه حرفی بزنی فکر هم بکن