نمیدونم چرا آدمای حسودی هست که خودشون بیت ندارن و میان تخریب کنن که موفق نمیشن چون خدارو شکر بازار دست این گاگولا نیست وگرنه معلوم نبود چی میشد
فعلا دست اون گاگولاس
ههههههه بابا بت دار مگه ما چقدر تاثیر گذار هستیم تو این بازار خدار رو شکر این بازار دست ما نیست و تمام سیگنال از اونور میاد
اتفاقا بازار دست گاگولاست این وضع بیت نبود