فریبکاری و پامپ در بازار ارز

پامپ از رگ گردن به همه نزدیکتر هست باز کلاهبردارها دارن اخبار منفی میدن که مفت از چنگ مردم در بیارن باز همین ها رو به افراد جدید با قیمت بالا بفروش میزارن

بر چ اساسی این پامپ رو پیش بینی میکنی؟

چیو از چنگ مردم درارن این همه سکه داره خب بخرن

والا از 88اومد رو 8اونموقع هم همینو میگفتن

شما که هنوز نمیدونی چه سالی به ۸۸رسید شیبا تو صفحه شیبا دقیقا چیکار میکنی؟

والا ۶هزار میلیارد سکه ریخته چیو از چنگ کی در بیارن؟؟ ۸ماهه با وعده های چرت مث پامپ و رگ گردن و غیره یه مشت بدبختو که نمیدونن ارز چیه کشوندین اینجا. بس نیست بنظرت؟

داداش تو نمودار هس دیگه

اقا تا نرخ بهره مشخص نشده خرید نزنید تمام اگه نرخ بهره بالا برود شیبا 0.000001 میشه

اخ اخ من بیچاره دقیقا رو 000088 خریدم تو اوووووج قیمتی

دهم ابانماه 1400