گفتم تا 24-25 میره
این به شرطی هست که بالای 23200 تثبیت کنه
اینجا مقاومت داره
اگر نتونه بالای 23200 بره میتونه کندل روزانه فردا رو هم ریزشی شروع کنه
آقا رشید کجایی کم پیدایی امروز
میخای اجر رو اجر بزارم کامنت ها روخخخ
گفتم تا 24-25 میره
این به شرطی هست که بالای 23200 تثبیت کنه
اینجا مقاومت داره
اگر نتونه بالای 23200 بره میتونه کندل روزانه فردا رو هم ریزشی شروع کنه
آقا رشید کجایی کم پیدایی امروز
میخای اجر رو اجر بزارم کامنت ها روخخخ