سلام عزیزان. راستش من حتی یک ریال هم وارد بازار ارز دیجیتال نکردم و نخواهم کرد. پولمو دادم ملک و ماشین. چون اهل ریسک نیستم و همیشه نقد رو میچسبم تا نسیه.
( البته با بدبختی و وام ). اینو میدونم بیت کوین افت شدیدی داشته . نظراتتون رو خوندم. بسیار بسیار ناراحت شدم انقد ناامیدین. شمایی که پولتو ریختی تو بازار پس باید اهل ریسک باشی. بازار بالا پایین داره. ممکنه ضرر کنی ممکنه سود کلان داشته باشی. ولی بدون شک اگه صبر داشته باشین و تجربتون بره بالا ، مطمئنا بسیار پیشرفت میکنین و سود خوبی گیرتون میاد. سودی که حالا حالاها من و امثال من که اهل ریسک نیستیم ، به دستش نمیاریم. #صبر برنامه ریزی مشورت #
اینو یادتون باشه یه کارمند یا یه معلم یه زندگی متوسط داره و پیشرفت کلان نخواهد داشت. ولی یه بازاری و اهل ریسک ممکنه ضرر کنه ولی ممکنه سود بسیار بسیار بالایی بدست بیاره. هر کی پول زیادی داره ، شک نکنین اهل ریسک بوده و بازاریه. خودش برا خودش کار میکنه .
به امید موفقیت همتون از صمیم قلب
پس اینجا چه غاطی میکنی
امثال تو زیادن که یک ریالم وارد نکردن یا اینکه اگرم اورده باشن زیر یک میلیون تومنه و همش اینجا میچرخن و زر میزنن و مغز بقیه رو میخورن و سرمایه گذارهارو سردر گم میکنن
پس اینجا چیکار میکنی شما؟؟؟
شما بی خیال شو مارو
بیا پایین سرمون درد گرفت
حکایت الان شما حکایت همون قمار بازه که اگه نگه به … ما تحتش سوخته!!! این ضرر لعنتی ادمو به جایی میرسونه که اکثرا شبیه خودت عارف و زاهد و شاعر و … میشن… بیا پایین سرمون درد گرفت![]()
![]()
![]()
![]()
هستی خوبش هم هستی ، میگی نیستی که دلسوزانه دیده بشی؟! تو خودت نمیدونی کجایی ؟ _ اینجایی ، و تا ضرر زیادبکنی هم میمونی !! پس شعر نگو !!
داداش چقدر بیکاری منی که چندین ساله تو این بازار هستم و خرید سنگین هم کردم هرزگاهی میام اینجا ولی تو بقول خودت یک ریال هم نزاشتی اینجا پلاسی و تحلیل هم میزاری خیلی جالبه.
امثال تو هم زیادن میچرخن و گوه دیگران رو میل میکنند…■■■■■■ ■■■■■■ یه بنده خدا نظرش رو داره میگه چرا اهانت میکنی بهش
بتوچه که یه ریال یا یه میلیارد وارد کرده
تو خودت شرتت رو سفت بچسب به دیگران کاری نداشته باش بی شخصیت
بچه بیا پایین شعر نگو
میشه بگی اگر پولی وارد نکردی اینجا چیکار میکنی . داری شر میگی دیگه قبول کن رفیق
منم صد تونم وارد کردم ولی ارز نخریدم گذاشتم تو تولید ارز دیر یا زود داره برگشتش ولی سوخت سوز نداره
اولا که زر زر مفت میکنی
ثانیا بیشتر از همه ضرر کردی