دادلی از مقامات سابق فدرال رزرو در مصاحبه با وال استریت ژورنال : معتقدم فدرال رزرو روز چهارشنبه ۰.۷۵٪ افزایش نرخ بهره خواهد داد.
می تواند برای افزایش ۱٪ نیز استدلال کند.
دلیل ریزش بازار بورس امریکا و به طبع ان بیت کوین این قصیه است
برای اولین بار دفعه قبل نیم درصد افزایش نرخ بهره داشتن
و برای اولین بار میخوان ۷۵ صدم درصد افزایش بدهند
و وعده ۱ درصد را در دور بعدی بدهند اگر وعده ۱ درصدی دور بعدی عملی بشه . سلام بر بیت ۱۷ هزاری که دوماه پیش گفتم
این ارز ۴ دلار هم بود . هشدار میدادیم . دیسلایک زیاد دادین
زیاد
ولی خب من اخبارو اعلام کردم و نتیجه اش را هم که مشخصه گفتم
اصلا سود و زیان دیگران به بنده چه ارتباطی داره
من که دیشب روی یونیفای ۸۰ درصد گرفتم . سه روز پیش ۵۰ درصد روی آث رم
۷ روز پیش ۱۸۰ درصد لث روم و ۷۰۰ درصد یونیفای . البته یونیفای تا ۱۳۰۰ درصد هم سود داد که به ما نرسید
. یه ۱۰۰ درصد هم قبل از ریزش بازار از بل گرفتیم
از این لحطه سود و زیان کسی برام مهم نخواهد بود
سعی ام اینه کلا هفته ای یه پیام بزارم . اونم اینجا دیگه نه . حالش را ببرید دور همی خوش باشین
برو پیام های یه ماه پیش به اینور منو بخون . در ضمن یه جا نشون بده که نوشته باشه. من یه ماه تا ۴۰ روزه میگم بیت میاد ۲۰ هزار
اون موقع ۳۷ هزار دلار بود . امروز تا ۲۰۲۰۰ هم اومده
شما یه تحلیل از خودت نشون بده . نوشتن تحلیل جیگر میخواد جرات میخواد . اما نه به اندازه کار شما که دنبال مسخره کردن هستی که کار راحتیه
من قصد پیام گداشتن را نداشتم . ولی بارها و بارها گفتم ارزهای خیلی شارپتر از این ارز تو بازار هست
الانم میگم بیت شاید تا ۱۸ هزار بیاد و نزدیای ۱۷ هزار شدو بزنه و حمایت خیلی قوی داره کف کانال ۷ ساله است و دوماهی شاید نوسان کنه بعد بالا بزنه
ولی تا اواسط سال ۲۰۲۳ نمیتونه سقف خودش را بشکنه
ت صفحه اوکس ۱۰۰ دلاربود پیام دادیممثل شما مسخره کردن امروز ۱۴ دلار
ای سی پی ۳۰دلار گفتیم امروز ۵ دلار
اتم ۴۰ دلاری ۶ دلار شد
متن های من ۱۰ تا ۱۵ خطه و اکثرا هم علط املایی داره به خاطر تند نویسی . من هدفم خیر خواهی بود . اما بخاطر حرکات امثال شما کلا بیخیال شدم و به این صفحه سر هم نمیزنم
ولی تخلیل بیت را نوشتم بخون .
شما اگه هولدری لطفا وارد معاملات اهرم دار نشو سرمایت صفر میشه.بازار دیجیتال کلا کف و سقفه که میشه سود گرفت .ایندفعه به سقف رسید نقد شو و طمع نکن دباره تو کف خرید کن.بازار دو سه ماه حداقل بین کف ۲۳ هزار دلار تا سقف ۳۳ هزار دلار رنج میزنه
به اشتباه هوس خیر خواهی زده بود به سرم. ولی وقتی روزگار بخواد ادم ببره بالا یا پایین . ادم با لج بازی حتی خیر خواه را نیز دشمن خودش میبینه والا این ارز پایین تر هم بیا قصد خرید ندارم
من هیچ وقت سرمایه ام را به رخ کسی نکشیدم
ولی همینو بدون بخشی از سرمایه من فقط چند سال پیش در پدیده به حالت سوخته در اومد و پارسال زنده شد. سال فکر کنم ۹۴ بود . معادل ۳ میلیارد بود . میتونی الان حساب کنی ببینی چقدر میشه
معمولا پیش خور میکنه و اینبار بیت را از ۳۰ هزار اورد تا ۲۰ هزار . قرار است نرخ بهره تا نزدیک ۳ و ۶۰ بره و تورم بیاد ۳ و ۲۰ . البته منطورم تورم امریکا است . تورم فعلی نزدیک ۸ و نیم درصد است . و این افزایش نرخ بهره تا سال اینده میلادی ادامه خواهد داشت