خدایا به من و تمام هموطنام کمک کن که حاله دلمون خوب باشه و بتونیم دست همو بگیریم ان شالله همه خوب و خوشحال و پرسود و مهربون باشیم
اگر با دعا مشکلات حل میشد تا الان خیلی از مشکلات عمده تر حل وفصل میشدند بیشترین و با اخلاص ترین دعا ها درب اتاق عمل و ای سی یو بیمارستان ها انجام داده میشد .ولی این علم و دانش هست که نجات دهنده بشریت هست
داداش اینجا رو با مسجد اشتباه گرفتی! خودنمایی تا کجا؟