داستان یک رویا در بازار ارزهای دیجیتال

داستان یک رویا
سه سال پیش دعوا بر سر جایگاه دوم بازار کریپتو بود
دش،بیت کوین کش،لایت کوین و…
فاتح این نبرد اتریوم شد و عنوان ملکه رو به دست اوورد
اولین جرقه دو سال پیش خورد چیکار کنیم بر سلطه بیت کوین به بازار خاتمه بدیم
یه نفر باید پیدا کنیم که حرفش نفوذ داشته باشه
تا سال پیش آقایی در یک توئیت جنجالی و کلی بد و بیراه گفتن به بیت کوین باعث شد یکباره قیمت بیت کوین فرو بریزه بله کاملا حرفشون در رو داشت قیمت بیت کوین فرو ریخت اما … یه امای بزرگ
کل بازار کریپتو به یک باره فرو ریخت برخی از ارزهای دیجیتال بعد از گذشت یکسال هنوز که هنوز نتونستند به دوران اوج خودشون برسن برخی هام به طور کل نابود شدند
بیت کوین که تسلطش به بازار به کمتر از ۲۵ درصد رسیده بود رفته رفته در این یکسال رفت که تسلط پنجاه درصدی خودش رو پس بگیره و تا حدود زیادی موفق شد
نقشه دوم
چیکار کنیم که به سلطه بیت کوین به بازار پایان بدیم اینبار باید ریسک بیشتری کنیم
باید یکی از ارزهای معتبر بر بازار رو به طور موقت نابود کنیم تا ترس به بازار حاکم بشه چه خوبه که ارزی باشه با پشتوانه بیت کوین
شروع نقشه
بله یه نفر (نهنگ)اومده استخر این ارز رو خالی کرده
وای چه مصیبتی چیکار کنیم
تازه خبر اومده صاحب این ارز داره بیت کوین های این ارز رو برای جلوگیری از سقوط بیشتر جمع آوری میکنه
وای وای همه دارن می فروشند
بفروشید بفروشید این ارز داره سقوط میکنه
خبره اومده سکه های این ارز داره زیاد میشه برای اینکه قیمتش پایین نیاد
وایسا ببینم ها اینجوری که قیمتش سقوط میکنه بفروشید بفروشید
آقا خبر اومده ورژن 2 این ارز راهی بازار میشه که ضرر و زیان همه رو جبران کنه
ای بابا ورژن 2 این ارز هم که 70 درصد سقوط کرد دیگه هیچ اومدی به این ارز نیست
شروع نقشه سوم
یکماه گذشته و ترس کل بازار رو بعد از سقوط اون ارز معتبر با پشتوانه بیت کوین فرار گرفته همه جا صحبت از سقوط بزرگه
بیت کوین بعد از چندین روز که به بالای 30 هزار دلار عادت کرده بود کم کم داره عادت میکنه به زیر 30 هزار دلار
خوب خوب حالا با بیت کوین هایی که در دستمون داریم میتونیم عرضه رو زیاد کنیم ترس هم که همه جا رو فرا گرفته قطعا با کمی شانس میتونیم به سلطه بیت کوین به بازار خاتمه بدیم تازه میتونیم ارزی رو که قربانی کردیم دوباره احیا کنیم اول یواش یواش باید ارزی رو که سکه هاش رو زیاد کردیم شروع کنیم به جمع آوری و این کار رو خیلی راحت میکنیم چون کسی سمت این ارز نمیره بعد شروع میکنیم به عرضه بیت کوین هامون قیمت بیت کوین و کل بازار پایین میاد حداقل اش اینکه اگه نتونستم به سلطه بیت کوین پایان بدیم خیلی راحت جایگاه دوم بازار رو به دست میاریم

نویسنده: یک ذهن رویا پرداز

کسی چه میدونه شاید اینم درست باشه

وای وای خوب خوب یه چی گفتی .خوب خوب زود بلند میشی خون به مغزت نمیرسه

باور کن لونا حق زحمتی که برا نوشتن این متن قشنگ نوشتی را هم بهت نمیده

چه حوصله ای داری انقدر متن نوشتی

این چرندیاتو از کجای ذهنتون در میارید واقعا اینجا همه استادن … عزیزم روی تایمهای یک ماهه و هفتگی سقوط بیت کوین کاملا مشخص بود به جای رویاپردازی دانش خودتونو زیاد کنید
ادمین عزیز تایید کن که بقیه کمی آموزش ببینن تا این چرندیاتو بنویسن…

من هم به نتایج شما رسیدیم. ضمنا میخواهند بیت کوین پایین زیاد تاروسیه تحریم هارادورنزنه
تا جنگ تموم نشه وضع همینه

آفرین. خیلی جالب بود

الان بیشتر از یک هفته هست دارم مطلب می نویسم حالا بماند یه عده کارشون مسخره کردن هست و خیلی از این عزیزان این ارز که نه حتی هیچ ارزی ندارند ولی موندم چرا مردم دوزاریشون اینقدر کجه بابا جان اگه قرار باشه ارزی نابود بشه نهایت ظرف دو الی سه روز نابود میشه و تمام صرافی ها دیگه باهاش کار نمیکنند تازه ورژن دوش هم به بازار اومده در حیرتم چطور مردم اینقدر سطح آگاهیشون پایینه:flushed_face::flushed_face:

این ذهن رویا پرداز گزارش کنید طرف واقعا احتیاج داره بستری شه تیمارستان

بسیار زیبا ومنطقی بود سیاست یعنی همین که کاری کنن با عقل مرد عادی جور درنیاد وهمه بگن امکان نداره حالا چند نفرم که بفهمن بقیه میگن دیوانه شده..

استاد بزرگ تقی
بگو ببینم بیت کوین تا کجا قیمتش میاد پایین؟:smiling_face_with_sunglasses:
دیدی بلد نیستی
جای این تحلیل تکنیکال مسخره که الان یه بچه ده ساله هم دیده شده که بهش میگن استاد
برید یک مقدار تحلیل فاندامنتال یاد بگیرید اخبار رو دنبال کنید علت و معلول هر چیزی رو دنبال کنید اگه سوال پیش اومد بهش پاسخ بدید یا حداقل بهش فکر کنید بی تفاوت از کنارش رد نشید
قبل از فروپاشی بزرگ وال استریت فقط کسایی تونستند فروپاشی رو پیش بینی کنند که تحلیل فاندامنتال بلد بودند
فهمیدی یا نه استاد تقی:shushing_face::shushing_face::shushing_face:

باز خدا پدرت رو بیامرزه که میگی خون به مغزم نمیرسه
خب شما که خون به مغزت میرسه چند تا سوال دارم میتونی جواب بدی؟
ولش کن یکیش رو جواب بده
چرا وقتی لونا سقوط کرد صرافی دست از معامله کردن باهاش بر نداشتند؟
عزیزانی که تجربه دارند وقتی ارزی تقش در میاد اولین کاری که صرافی ها میکنند حتی صرافی های رده پایین سریع معاملات رو می بندن ولی در مورد لونا همچین اتفاقی نی افتاد
منتظر جوابت هستم:smiling_face_with_sunglasses:
اگر جوابی نداری اطلاعات خودت رو ارتقا بده:+1:

میدونم چیزی تو چنته نداری:smiling_face_with_sunglasses:
به سوالات بالا که از دوستات کردم جواب بده:+1: