سلام خدمت دوستان عزیز… من با پول سنوات بازنشستگیم میخوام ارز دیجیتال بخرم ولی هیچ تجربه ای ندارم میخوام با ۵۰ میلیون شروع کنم اگه راهنمایی کنید لطف بزرگی بهم کردید… ممنونم .. درضمن خواهش میکنم یه صرافی خوب بهم معرفی کنید..
برو ارز مینی فوتبال بخر 10 میلیون. بذار کنار. تجربه نداری این سمت نیا سنوات خوبه ک. زندگیتم میگیره
عزیزم برو گوه بخر
این بهترین راهنمایی بود بعدها خواهی فهمید
ادمین جان تایید کن بدردش بخوره گناه داره
دوست عزیز برو ملک بخر به هیچ عنوان وارد این بازار بی در و پیکر نشو
دوست عزیز صرافی میتونید از کوکوین یا کوینکس با فیلتر شکن استفاده کنید برای سبد هم پله ای خرید کنید مثلا ۵۰میلیون رو در ۴ مرحله شروع به خرید کنید ارزهای بنیادی
از خرید شت کوین دوری کنید
سرمایه گذاری در بازار ارز دیجتال برای دوران بازنشستگی کار اشتباهی هست همین جمله رو تحلیگران اقتصادی همین چند وقت پیش گفتن بهتره برید طلا بخرید سود بیشتری میکنید موفق باشید
فرار کن دنبال قاتل بیت میگردن