دوستان یه Ali نامی اینجا هست و سیگنال پامپ ۱۰۰۰ درصدی برای شنبه به قول خودش از دستگاه دازینگ رو داده گول این فرد رو نخوردید. و از همینجا به علی جان میگم که تو بیا اینو بخور ت
ادب نداری شما ؟
معلومه خیلی توی ضرری
■■■ علی تو دهنت
ادب هر کس نشانه شخصیت اوست.سیگنال هزار درصدیشم اصلا اشتباه اما توهین وبی ادبی نکرده