سلام . دوستان عزیز طبق تحلیل یکی از اساتید که بنده به ایشون ایمان دارم و تمام پیش بینیها و تحلیل هاش تا اینجا درست از کار درآمده ، شیبا یک صفر دیگه هم اضافه خواهد کرد.
بنابراین هنوز برای خرید زود هست و چنانچه پامپ کوچکی اتفاق افتاد عجله نکنید و مطمئن باشید قیمت ریزشی خواهد شد. ضمنا به قول این استاد گرانقدر ، یک مقدار شیبا داخل کیف پول بریزین و کیف پول رو خاک کنید و ۵ سال دیگه برین سراغش ⚘⚘⚘⚘
برای همتون آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون دارم
اگه اون استاده حالیش بود نمیگفت یه مقدار میگفت تا میتونید شیبا بخرید
جای دیگه ای نگو افرین بدو جیش کن بعد لالا