بازار کریپتو و اتفاقات غیرطبیعی

یعنی عاشق نظرات کارشناسی دوستان هستم و اینکه راستش من بعد چند سال تجربه البته کاملا شخصی خودم به این نتیجه رسیدم این اتفاقات چند ماه اخیر اصلا طبیعی نیست موضوع فقط لونا نیست دیگه که یه ارز پر قدرت ریخته و صفر شده و تمام به نظر میاد اتفاقات عجیب تری در انتظار بازار . ما و سرمایه که گذاشتیم هست به هر حال فکر مثبت و انرژی مثبت الان بهترین راه کاره فقط باید نشست و تماشا کرد .

جوابت داد بازم ادامه میدی؟؟

داداش تو بعد چند سال تجربه تو چی؟؟چون مشخصه که تو ارز کلا یه ماهه اومدی تو کامنتات دائم از بقیه کمک میخواستی پس لطفا حالا که بلد نیستی انقد کامنت منفی نزار..

هادی جان اعتبار بازار با صفر شدن یکباره ارز لونا در طی بیست و چهار ساعت به یکباره از بین رفته،میدونی به یکباره یعنی چی؟؟؟تا حالا در هیچ جای تاریخ ارز دیجیتال سابقه نداشته در عرض 24 ساعت یک ارز از 45 دلار برسه به صفر…خودتم الان صاحب 1000 تا بیت کوین بودی آیا بازم ریسک میکردی نگه میداشتی؟؟؟
دیدیم یک ارز در طی 6 تا 7 ماه از 20 دلار به یک برسه ولی در 24 ساعت نبوده…اصلا سابقه نداره…تصور اینکه 96 میلیارد در عرض 24 ساعت بشه 600 هزارتومن خیلی وحشتناکه.جلوی ضرر را هر وقت بگیری سوده

خوبه والا
یه کامنت سمپاشی یدونه مثبت اندیشی:grinning_face_with_smiling_eyes: