دوستان گل از تعداد کل کم بشه ب این کار توکن سوزی نمیگن درسته تعداد کل داره خیلی اندک کم میشه اما به تعداد در گردش داره لحظه ب لحظه اضافه میشه ک روی کاهش قیمت تاثیر مستقیم میزاره همونطور ک از تعداد در گردش کم بشه باعث افزایش قیمت و توکن سوزی گفته میشه امیدوارم کامل باشه توضیح ،این دوستانیکه میان میگن توکن سوزی کرده اگه از روی بی اطلاعی باشه ک توضیح دادم ،اما انگار از روی عمد و قصد و قرض میان میگن و تشویق ب خرید و هولد میکنن،در اخر میخام خودتون در مورد همه موارد تحقیق کنید و بعد تصمیمتون بگیرید.من خودم از هولدرای لونا بودم و ۵هزار دلار متضرر شدم بعد میانگین خریدم ب امید افزایش قیمت بعد دیدن عرضه وقت وبی وقت روی ۰.۰۰۰۱۸خارج شدم و به اکثر دوستان هم هشدار رو دادم حالا منتظر میمونم قیمت ب زیر ۰.۰۰۰۰۳ برسه پله ای خرید میکنم با یکسوم پولی ک خارج کردم ۵ برابر بیشتر از تعداد قبل خرید میکنم ودیگه اگه رشد خوبی کرد خارج میشم نشد هم ،دیگه ۵هزار دلار ضرر اوردم ۱۰۰۰ دلار و دیگه امیدی ب نوسان ۱۰۰۰درصدی ندارم چون اون نوسان بخاطر لیست شدن مجدد تو صرافیا بود و فعلن هیچ فاند مثبت نیومده واگه صفر بشه وسلام
آفرین. الان همه میدونیم تو بلدی پس برو خونه منتظرتن
تو هم هیچی بارت نیست