مشکلات صرافی هاتبیت

اکثر اینایی نظر میزارن بچه ان با ۲تومن و ۵تومن و ۱۰تومن میای تحلیل میلیاردی میزاری و مردم تازه وارد رو گمراه میکنین..برید کار راه بندازین ماه به ماه یا هر وقت داشتین یکم ذخیره کنید اینجا..نمیشه این بشه زندگیتون حتی تو روزای مثبت..منم یکی دوسال هی ضربه خوردم و افسرده شدم تا یاد گرفتم این درصد کمی از زندگیم رو بگیره.‌بقیه وقتم واسه کارای دیگه بزارم..

آفرین کاملا درسته
نسل جدید به جای کار یاد گرفتن دنبال پول مفت هستن

والا فعلا ما هر چی حمالیو کارگری میکنیم میدیم ارز ، اینم رینده، الان بنظرت حق هموطنت نیس با این همه ظلم و زجری که کشیده بتونه مثل بقیه دنیا پول در بیاره؟
یا شایدم نظرت اینه که ایرانی جماعت باید تا وقت مرگ فقط سگ دو بزنه که گشنگی نکشه؟؟؟

اگه به کار زیاد بود ،خر از همه ثروتمندتر بود،