با این نرخ بهره ای که مشخص شده خیلی ها نقد میکنن و میبرن بانک برای در امان ماندن از تورم، پس هنوز ریزش داره بازار .
.
تورم در امریکا از 2.5 درصد به 8 درصد رسیده .
برای اینکه از تورم در امان باشی پول رو نمیبرن بانک
بی سواد نمیبرند بانک میرن طلا میخرن