ادمین لطفا تایید میکنید.. بچه ها من یکم سولانا داشتم دیدم سود کردم فروختم..خالا میخوام بازم بخرم..به نظرتون میاد پایین یا قیمتش همینجوری دایگه صعودیه؟؟
چکار کنم؟؟
فعلا صبر کن داداش
به یه گره ماهیانه واکنش نشون داد روی ۲۸ دلار
این نوسان مثبت هم بخاطر همینه
من یه پله سبک روی ۲۸ وارد شدم