دوستان دلیل این صعود جزئی اینه که مردم دیشب زمانی که بیتکوین حوالی 20000 دلار بود همه بخاطر جلسه فدرال و افزایش نرخ بهره منتظر ریزش بودن و پوزیشن شورت گرفته بودن
بیتکوین رو یکم میبرن بالا که اونارو لیکویید کنن
درنهایت ریزشیه تو تله نیوفتید
دفعه قبل هم که فدرال چهارم مِی بهره رو افزایش داد
اولش بیت یکم رشد کرد ولی دو روز بعد بشدت ریخت
خودتون برید نگاه کنید
موفق باشید
ایرانی ها جوری از نرخ بهره امریکا و جلسه فدرال رزرو و این چیزا حرف میزنن که خود سناتورهای امریکایی جرات اسم اوردنش رو ندارن
بعد جالب اینه اینجا تو مملکت خودش و حساب کتابش گیر کرده
بعد میاد درباره نرخ بهره امریکا و این چیزا تحلیل هم میده
وای که ایرانیا چقدر باحالن![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
انقد از همین کلمه پیشخور بدم میاد که هی تکرار میکنین
قرار بود نیم درصد بشه هفتادوپنج درصد شد این کجاش پیشخور بود ابله