سلام دوستان لطفا راهنمایی کنید من پارسال حوالی برج ۵ مبلغ ۲۵ملیون تومان طی ۳مرحله از ۹۰۰۰تومان تا ۶۱۰۰خرید کردم الان کل پولم شده ۵۵۰۰شده’ بنظر شما الانرو قیمت ۱۸۶۰بفروشم دوباره اگه ریخت ۱۵۰۰باز خرید بزنم تعداد دوجهام بیشتر بشه الان۳۰۰۰دوج دارم بفروشم رو ۱۵۰۰بخرم تعداد دوجهام میشه حدودا ۳۶۰۰عدد/ آیا با هزینه خرید و فروش میصرفه یا نه لطفا راهنمایی کنید ممنون از همگی شما/ ادمین لطفا تایید کن
از ۹۰۰۰ صبر کردی تا اینجا از اینجا هم صبر کن مطمن باش میره بالا
اگه درست عمل کنید و با داتش کافی، و بازار طبق پیش بینی تون پیش بره، عالیه
نفروش
اگه پول دستت میانگین کم کن
به خاطر ۶۰۰تا ارزش نداره دست نزن
سلام نه داداش بهترین کارمیانگین کم کردنه شماالان اگردوجهاتوبفروشی پایینترم که بخری بازم ضررکردی الان با200دلاریچیزی درحدودهمون مقداراولیتون دوج میتونیدبخریدفقط میانگین کم کنیداونم بصورت پله ای مثلایه پله الان اگه ریخت یه پله دیگه اینجوری ضررتون جبران میشه
سلام داداش ممنون از راهنمایی شما ولی دیگه پول ندارم میانگین کم کنم دستم خالی خالیه