سلام میشه راهنمایی کنید چرا داره نمودار پایین میره ولی علامت سبزه وحتی عدد بیشتر نشون میده؟
نسبت به 24ساعت پیش مثبته
چون تتر داره میاد پایین..قیمت تومنی باهاش پایین میاد.
شما اول برید یاد بگیرید بعد بیاید ارز بخرید
سلام میشه راهنمایی کنید چرا داره نمودار پایین میره ولی علامت سبزه وحتی عدد بیشتر نشون میده؟
نسبت به 24ساعت پیش مثبته
چون تتر داره میاد پایین..قیمت تومنی باهاش پایین میاد.
شما اول برید یاد بگیرید بعد بیاید ارز بخرید