خدایا هدفت از ایجاد من چی بود؟؟؟؟![]()
![]()
![]()
دیگه هیچ کس وهیج چیزی برام اهمیت نداره،از من بیچاره تر وجود نداره
ناامید نشو خدابزرگه
نصف بیچاره نیستی
اینجا همه مثل همیم![]()
منم توبورس ایران باختم ۸۰۰حالانم اینجا ازتوبدترم پیدامیشه به زیرپات نگاه
ماها همه تو یک شرایطیم
همه تو همین حس هستیم
همه مال باخته ایم منو همسرم تموم پس اندازمون رو تو این راه گذاشتیم الانم داغونیم ولی خب چاره ای نیس فقط صبر داشته باشید روزای خوبم میرسه امیدوارم به زودی این سایت رو وقتی باز میکنیم ببینیم حال دل هممون خوب باشه انشا.. روزای خوبم میرسه
داداش همه ماها که تو ایرانیم تو زندگی قبلیمون گناهکار بودیم.
ناامیدی مساوی است بامرگ
داداش همه بدبختیم ، بیا به بدبختی هامون بخندیم و با قدرت ادامه بدیم و بی بهانه خوش باشیم ![]()
اگر بدجور باخت دادی دست نزن بالاخره ی فرجی میشه بازار همیشه اینطور نیست
ناراحت نشو ما از تو بدتر هستیم هر کدوم به نحوی
به خدا تلویزیونم رو هم فروختم همه رو باختم. ولی امیدم به خداست.
چقدر ضرر کردی مگه ؟