حاجی من یکیو میشناسم خیلی شانسش تخمیه از وقتی امده تو بازار هرروز یه خبر ریزش شدید تو بازار هست . اگ اینو بندازیم بیرون بخدا رشد تصاعدی داره بازار کسایی ک پایه اند . بیاید یه پول بذاریم رو هم بدیم بهش گم شه ازین سیستم تا ما رشد کنیم
نزدیک به ده دلار ضرر کرده تا الان . میگه تا اصل پولمو نگیرم اروم نمیگیگیرم
بیست دلار میدم بگو فقط بروووووووو
اون منم وارد بورس شدم شاخص ۲ملیون بود بعدش همتون میدونین چی به سر بورس اومد
اومدم ارزدیجیتال بیت ۶۲هزار بود دوج ۵۳سنت بود اتریوم و… همه سقف زده بودن واما الان
چرا ما ایرانی همیشه دوست داریم یا خودمان رابدشانس بدانیم یا شخصی رو بدپا وبدشانس بدانیم برادرا فکر وافکارمان را ازاین چیزها پاک کنیم این ها همه یک نوع ناامیدی وتوهم ذهنی است هیچ کس بدشانس وبدپا نیس متاسفانه امید بین ماایرانیها مرده است باید خودمان امیدواری رازنده نگه داریم ذهن راپاک کنیم ازاین جورچیزها خرافات