مشاوره برای سرمایه‌گذاری چند میلیاردی

سلام دوستان، بنده یه پولی در حدود چند میلیارد به عنوان امانت تا یک و نیم سال دستمه و بعد باید پس بدم.
به نظر شما کل مبلغ خرید بزنم و تو موعد بازگشت پول بفروشم ؟
آیا ممکنه سود کنم ؟
کسی راهکاری برای این مدت داره ، پیشنهاد بده ؟

دست به امانت نزن.شاید طرف پشیمون شد فردا پولشو‌خواست

الان وقت خریده دوست گرامی
بخر تا بعدا حسرتشو نخوری

بد ریسکیه . ولی پله پله و سبدی از چند ارز خوب میتونه خوب باشد. هر دو تا پنج درصد سود هم میتونید پله پله بفروشید.

نه داداش همچین ریسکی نکن من خودم دقیقا تو بورس همچین کاری کردم واسه پس دادن بدهی که امانت پیشم بود کل زندگیمو دادم .نکن برادر من . اگه پول خودت بود به هر حال اگرم ضرر کنی زیر صفر نمیری . ولی با پول امانت ریسک نکن . به خاطر پس دادن پول امانت رفتم زیر قرض و بدهی بانکی . ۲۰ سال دیگه هم زحمت بکشم نمیتونم جبران کنم

دست به امانت نزن به هیچ وجه
هزار و یک کار میتونی بکنی ولی نکن
نهایت بزار بانک سودشو بگیر هر وقت خواستی پس بگیر
کریپتو الان خطرناکه و هیچ صعودی هم در کار نیست طلا و دلار هم بگیری مثل بانک ملی ی شب دیدی آقا دزده تشریف فرما شدند منزل شما

اصلا نخر و خودت رو بیچاره نکن
اینجا باید فقط در حد پول یه چیپس و پفک خرید کنی
۹۰ درصد از ادمهای که اینجا هستند تو ضرر هستند و فقط میخواهند که پولشون سر به سر بشه و فرار کنند

گوشت و دم دهن گربه گذاشته.:rofl:

خوب وقتی وارد شدی. فقط از ۲۰ ارز اول بخر که ریسک نداشته باشه. و بعد منتظر بازار گاوی باش و هروقت بیت ۷۰ رو رد کردن همه رو بفروش و طمع نکن.

یه مشت آدم حسود میگن نخر چون خودشون تو سقف خریدن و بعد هم نفروختن. تو بخر

شخصأ استفاده از امانت رو پیشنهاد نمیدم، یهو نابود میشه و زندگی آدم بخاطر پس دادنش به فنا میره.
ولی اگر مصمم به اینکار هستید، با این وضع پر فراز و نشیب بازار ارز مجازی، اگر تجربه بالایی در زمینه ارز مجازی ندارید شمش طلا و طلای خام بیشتر منطقی به نظر میاد