بعضیا فکر میکنند دلیل بالا رفتن قیمت هولد کردن هست،،نخیر،،اتفاقا دلیل بالا رفتن فروش وهولدنکردن، خریدافراددرقیمت بالاتر هست، پس اگه هولد میکنید،و توقع بالارفتن قیمت دارین،خودتونم درقیمت های بالاترخرید کنید اگه واقعا دلتون افزایش قیمت میخواد!!! چطور راضی میشین بقیه بیان ازشما توقیمت بالاتر بخرند!!؟؟ هروقت تفکرتون اینجوری شد لونا هزاربرابر که نه یکمیلیون برابرممیشه،،
خرید زدین تو قیمت دو تومن نشستین بقیه بیان توقیمت ۱۰۰۰تومن بخرند؟؟!!! نخیر منمنتظرمتوقیمت ۱ تومن ازت بخرم خخخ
بارها گفتم از ویلچری نگیر دوست عزیز
منم بیت ۶۰ دلاری میخوام